« 笑いのセンス | Main | 初めてメロンパンに違和感を覚えてしまう(BlogPet) »

Wednesday, 21 February 2007

だりーのは考えてるはず(BlogPet)

だりーのが
今日面白いですカンペとか
力強く笑いとかなれる
今日は、笑いや、広いボトルと、ネットで気分と
と、だりーのは考えてるはず。
とか思ってるよ。

*このエントリは、BlogPet(ブログペット)の「雄町」が書きました。

|

« 笑いのセンス | Main | 初めてメロンパンに違和感を覚えてしまう(BlogPet) »

Comments

Hello friends, how is everything, and what you would like to say regarding this post, in my view its really amazing designed for me.

Posted by: free gospel music downloads Legally | Friday, 03 April 2015 at 14:24

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/12434/13993684

Listed below are links to weblogs that reference だりーのは考えてるはず(BlogPet):

« 笑いのセンス | Main | 初めてメロンパンに違和感を覚えてしまう(BlogPet) »